Onsdaaaag jao

Hej alla fina <3
 
 
Idag har jag vart riktigt seg.. Blev väckt vid halv 9 då pappa ringde och väckte mig för han ville ha reda på ett jävla nummer som han ändå kunde? Jaja, bar att jag kom mig upp i lagom tid ;) Jag har sedan kollat på två filmer, ätit mat och duschat. Nu ära jag redo för stallet :) Prinsessan hoppade lite igår också, det gick såå himla bra. Först red jag lite skolor och checkade av så hon var med mig och framme för hjälperna, hoppade sedan en oxer med en bom framför, och avslutade med att hoppa ett räcke på typ 110cm. Hon var inte alls lika överladdad och spänd så de får bli lite mer gymnastikhoppning inlagt i hennes schema så hon håller sina nerver i styr ;) Idag ska hon få komma ut i skogen och galoppera, eler klättra. Får se hur vädret blir.
 
 
Var ju iväg på dressyrträning med Akleja för Camilla, och det gick sååå grymt bra. Hon börjar bli stark nu och passar då på att komma på alla möjliga sorters undanflykter.. Men det fick vi fixat och då blev hon jättefin :) Vi kanske kan va med på SM:et iaf.. Idag ska hon få gå en skrittrunda  på drygt en timma så för hennes del blir det chill idag.
 
 
Nu måste jag skynda mig ner till stallet och ge hästarna hö. Efter det ska jag fortsätta stängsla vår mega hage, fml...
 
 
Puss och hejdå sålänge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: