Onsdag

 
Godmorgon swagriders och ni icke swagriders!
 
Har redan hunnit med att ta ut hästarna (ja de går inne på natten) och allt gick bra.
Diamant skötte sig bra idag, precis som igår. På Söndag, tror jag det blir, får mamma åka med ut så vi kan vara två ifall han skulle få någon form av ryck inne i stallet då vi tänkte ta ut hans två kompisar först och han sist. Här ligger vi i med träningen. Tycker du det är viktigt att en häst skall kunna vara själv i stallet?
 
 
Idag skall mamma även få med sig en sadel hem, så jag hoppas med hela mitt liv att denna sadel passar så vi slipper åka till Östadkulle för att prova ut en sadel...
Sen så får jag se vad dagen har att erbjuda, jag är grymt sugen på att åka och simma i simhallen, haha vilket liv..
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: