Sommarlov i mitt hjärta

Har ridit våra 3 hästar i SPÖREGN. Nackdelen med att inte ha ridhus hemma, men fördel för mina hästar för dom får leva som hästar, gå ute i stor hage, galoppera på ängar och äta massa mat. Annat än att stå inne i box dag ut och dag in, aldrig se annat än 4 boxväggar eller 4 ridhusväggar.. Hoppas mina hästar är glada, I hope so! Märks verkligen hur dom trivs bättre hemma än på klubben..<3

Jag har även haft lektion, gick kanon! Tränade inför tävling på söndag och dom skötte sig kanon :)


På eftermiddagen så blev det avslutning för lillsyrran på Smögen. Tanken slog mig att det var 4 år sedan jag gick ur Smögen skolan, 4 fkn år sen. Sjukt va tiden går. Men det påminner mig om hur mycket man ska ta tillvara på varje dag. Leva livet! Efter avslutningen åkte vi hem till moster som köpt tårta och grejer, mys. Mormor var även där, hon har flyttat hit idag från Karlstad, wonderful! Vi förberedde även för kusinens student som äger rum imorrn, fixade plakat och grejade med maten :)

Nu ska jag se på en film innan jag somnar.. Vi höres till morgonen! Puss/ Elof

Postat av: Ofeelia

lyccko som har häst! Älskar att rida, men har dock inte gjort de på några år, är något jag verkligen vill göra<3 Ha en trevlig kväll o en underbar fredag i morgon kram !<3

2013-06-13, 23:40:59 - URL: http://www.nattstad.se/401slag

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: