tjenareeeee

Hej på er bästa vänner!
 
Elof lyser med sin frånvaro, japp det gör jag! Men jag vet inte vad jag ska blogga om, jag erkänner det.
 
 
Helgen spenderades med alla älskade, glada studenter<3 Lyckad helg! Även mina goa vänner var här från Falköping med sin ponny, himla kul. Hästarna går för fullt och jag lever livet. Ska snart ner och hoppa Prinsessan, va 1.5 månad sen sist.... Lär flyga! Akleja gick ju hopptävling förra helgen och ska dressyrträna imorrn. Till helgen blir det feeezt med älskade swagis #3, kusin tar studenten, tävling, Stina & Bucky kommer hem igen mm. Men innan det har vi denna vecka att genomföra. Inget speciellt är planerat, men ska iaf
 
 
 stängsla vår största sommarhage, ca 3.5 km... Hästarna ska ridas som vanligt och vi hoppas på grymt väder så jag kan jobba på brännan som alla andra svennar.. ;)
 
 
får ju även gratulera min älskade Linnea, till hennes Diamant <3
 
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: