Anatomi!

Strålben, hovben, hovled, kronben, kronled, kotben, kotled, kotsenben, skenben, griffelben, karpalled, ärtben, underarmsben...
 

Tänkte försöka varasmart nu och plugga in hästens skelett.. Än så länge kan jag hästens ben utantill! Elof, du kommer ha ett helvete om 3 veckor på provet... Hon var ju nämligen på "träning" idag som ni kanske läste innan och sedan på veterinär-besök, så hon missade genomgången... Aja, matte suger hon på men jag tror allt hon är lite duktigare på anatomin... 
 
Jag och min gosiga flickvän Linnea har idag tillbringat vår dag tillsammans med Jonna och Emil. Jag och Linnea pluggade (?!) faktiskt för en gångs skull på lektionen! Stolta tjejer som vi va så gick vi till matsalen och humöret blev bara bättre när vi insåg att det fanns halloncreme över sen igår. Humöret är på topp!
Nu, för en liten stund sedan, blev jag avbruten i mitt pluggande av att en full, festande Jessica Christoffersson ringer mig och vill snacka... Lite spännande saker kom vi fram till och vi ses inom en snar framtid!
 
 
 
You    Only    Live    Once
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: