En lyckad Söndag

 
Vilken fantastiskt lyckad Söndag. 
Börjar dagen med två felfria rundor på lille (stora) prinsen som bara är fyra år. Aldrig varit ute på någon tävling, men är så cool och helt ostressad liten bebis, sjukt imponerad. Han hoppade fantastiskt bra, lite vinglig här och där men kollade inte så värst mycket tyckte jag!
Glá tjej!
 
Eftermiddagen har varit mer än lyckad. Hemligt uppdrag har gjorts, men jag kan säga att jag hoppas med alla mina fingrar och tår att detta går igenom. Jag är sjukt kräsen, men detta va då det bästa jag sett på länge. 
Känslan jag fick, har jag aldrig fått innan och jag kommer aldrig få samma känsla för någon annan heller.
 
 
Nu håller vi allt vi kan på att detta går igenom, det kommer bli bra min prins ♥
 
Kram Linnea

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: