I'm in fucking Dingle!!!

Åker förbi skolan och ser direkt vår dressyrtränare Jonas.. Får ändå lite ångest över att de av en månad sen jag va där!


På lördag som sagt kommer jag träffa mina bruuudar! Och på söndag ska jag och Linnea tävla mot varann tom.. Hon kommer äga ut mig & min swagigt spända häst med hennes välgenomridna Hotshot.. Men vafan, who cares? Om jag känner mig och Linnea så kommer vi va så jävla glada även om vi kommer sist, för vi ska bara ha kul! Jag iaf ;) första tävlingen med Sess och allt ju! :)


Nu är vi iaf i Dingle, har vart bästa ägaren och köpt favorit maten till min polla så nu kommer hon va överlycklig igen! Har även vart hos veterinären och köpt lyxmat t katten..


Ta hand om er / Elof aka swag#2


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: