lediiiga!

Hej alla fina <3
 
 
Vaknar i full panik när en viss pappa fläcker upp dörrn och skriker på bohuslänska : höffer skante du t skolaa idaa råå? - Åh, idiot, jag tar 08.40 så GÅ.
 
Tack för uppvaknandet pappa, älskar dig också........
 
 
Går iaf upp och börjar göra mig iordning, känner lite panik för jag blir sen som vanligt.. Smsar Linnea som vanligt, och undrar om vi ska ha stall idag, hon vet inte.. redan där börjar jag undra över hur denna dag kommer sluta när inte ens Linnea vet när vi börjar eller vad vi har. Jag smsar iaf 100 frågor till vår älskade Lisa, och hon svarar snabbt med att: NI ÄR LEDIGA. Jag skrek av glädje :D smsar sen Linnea & Jasmine att vi är lediga och nu sitter jag här, har anmält till tävlingar och ätit frukost! Ska nu dra ner till mina fina hästar, alla 3 ska ridas, 2 ut i skogen och förhoppningsvis orkar jag tömköra den 3dje, får se!
 
See ya!
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: