Marabou 4 life

Mina kära kollegor har lågt blodsocker och jag läskar dem lite. När de gäller matte så verkar det som dem "inte alla indiander i samma båt". De får hjälp av våran snälla mattelärare 24/7, men de verkar nästan som ett hopplöst fall för dem.... Stackars lärare! Just nu klottrar Elof på min petflaska med citrus-vatten och Linnea diskuterar svar med sig själv. Elof har nu börjat få damp på Linnea när hon förklarar sina felaktiga svar...
 
När jag sitter här och skriver tänker ni säkert, varför sitter hon med datorn nu och bloggar? Jag är nämligen för skillad för denna matten, så jag chillar och idiotförklarar dem. Dem har just nu (genom gissningar) kommit fram till att det krävs 19 liter färg att måla en 3m kavaletti-bom... Elof firar detta svar genom att headbanga lite men jag förstör snart firandet med att svaret är kraftigt fel. För jag kom på att med 19 liter färg kan man måla minst ett rum med... 
 
Med handen på hjärtat skäms jag över dem... 
 
 
Ikväll blir det hoppträning (?!?!?!?!?) med Mattis och vi ska hoppa bana på 1,40 idag var de tänkt...

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: