Min grymt aktiva helg aka swagrider 3

 
Dagarna går väldigt fort för mig och saker och ting i mitt liv förändras väldigt fort, därav mitt frånvarande.
 
Började dock min förra helg med två stycken hoppträningar på fredag för Anna Emanuelsson på eftermiddagen fram till kvällen.
Både Hot Shot och Challe skötte sig kanonbra. Hot Shot hoppade lika väl och försiktigt som alltid, medans Challe var lite mer överallt. Men duktiga och goa hästar har jag!
 
Lördag bestod utav en tidigt morgon. Tre träningar för Anna väntades. Alla tre gick bra, men jag är mest nöjd med mitt egna lilla hjärta Challe ♥ Var riktigt längesedan som jag fick till en sådan bra känsla och som jag kände att han hoppade så väl. Riktigt kul var det!
 
 
Jag slutade min Lördag hos min pojkvän på Tanumstrand ihop med annat folk. Fick äntligen somna bredvid honom med hans arm runt mig, kärlek ♥
 
 
Min helg har bara bestått utav kärlek med hästar och pojkvän. 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: