Onödig fakta

Jag är swagridern som alltid har onödigt mycket fakta. Som exempel kan jag helt random nämna att

  • guldfisken bara minns dem 4 senaste sekundrarna av sitt liv 
  • man tillbringar ca 6 månader av sitt liv på toaletten
  • en struts öga är större än dess hjärna
  • fjärilen smakar med fötterna 
 
Jag har alltid varit den konstiga typen som snappar upp sån normala inte tänker på. Fast jag har väldigt svårt att komma ihåg enkla saker, som läxor m.m. (vilket Linnea inte har... motsatser typ) Kom på en passande kommentar nu! Ridsport är den enda OS-gren där djur ingår som deltagande och en av dem extremt få sporter där kvinnor och män tävlar under samma förutsättningar. Ganska swagigt ändå... Hoppas ni inte glömmer det nu!
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: