Sommaren snälla hitta hit..

Ni förstår inte hur mycket jag saknar sommaren.. :( Allt med sommaren är bra, precis ALLT. Eller aa, inte alla myggor och flugor, men resten är perfekt!
 
Till sommaren kommer även mina älskade barn hem till mig också :D Stina från Falköping, har en D-ponny valack som hon tävlar och tränar flitigt i hoppning med, as duktig liten tjej<3 Den andra madammen är Magda, från Stockholm. Hon äger en D-ponny (fuxponnyn på bilderna)
 
som hon nu rider fälttävlan på, p90 red hon felfritt i helgen, stolt Elof. Magdas mamma har även en häst jag tävlade i somras. Rubina fina (den svarta hästen på bilderna är Rubina!) <3 Svart madam som kan va en riktig bitch, men även en riktig klippa! Jag har ridit dessa 3 hästar i 4 somrar, och dessa familjer och hästar ligger mig riktigt varmt om hjärtat<3
 
Och alla sena, varma sommarkvällar med alla fina vänner på havet, oslagbart! Fyfan så gött..
 
- drömmer mig bort -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: