Swagrider 3's ord

 
Bara för att jag saknar mina swagriders lika mycket som min kollega nummer två gör så gör jag ett likadant inlägg som hon gjorde i förrgårr (?). Eftersom jag saknar mina älsklingar så mycket..
 
 
 
♦ ..så har jag ingen Jasmine jag kan skrika på när mitt sockervärde är riktigt lågt.
 
♦ Jag har ingen Amanda jag kan säga till att hon ska sätta på musik när vi spelar biljard.
 
♦ Det finns ingen Jasmine som försörjer mig här hemma så jag får gå hungrig dagarna långa.
 
♦ Jag har ingen Amanda som jag kan dela nu-äter-vi-majs - till middag med..
 
♦ Min hårborste här hemma är försvunnen så jag kan inte gå till Jasmine som alltid bär med sig två eller tre hårborstar i sin wannabePRADAväska.
 
♦ Och det finns ingen Amanda här hemma som jag kan få mina damp-rycks-utfall på. Har någon riktig otur här i familjen så ryker den på mitt anfall..
 
Som sagt, jag saknar mina vänner, kollegor, änglar, sötnosar, skolkompisar, swagriders och busungar RIKTIGT mycket!
 
Tur vi syns på Lördag darlings!
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: