Tisdag 26 Mars

Hej på er!

Vilket väder de har varit idag, amaziing! Vaknade upp på bästa Smögen dock på sämsta tiden 06.10.... Suck. Satte på en film och bara segade kvar i sängen ett par timmar. Åkte sedan upp till mina fina hästar, fixade ordning våra 5 boxar och red sedan mina 2 som gick sådär. Började med att jag kraschade rakt ner i betonggolvet, med iPhonen under mig......tar upp den, total sprucken över hela skärmen!! Tårarna bara spruta på mig, haha :( fick paniiiik verkligen!! Jaja, efter många om och men kom jag mig ut på akleja, fick snabbt avbryta ridturen då hennes (gummi) bett skavt i mingipan, bytte träns och bett men de hjälpte inte så fick ta in henne! Såg då att hon trampat sig, så fick plåstra om henne. Tog sen ist in prinsessan och fixa ordning henne och gick ner till paddocken. Rullade över sockerbitar och gjorde mycket svängar, avslutade med att hoppa ett räcke som stod där så lämpligt. Galenpannan hoppade satans högt över så jag flög som en vante i luften, men lyckades klamra mig fast. Hoppade de ett par gånger innan jag travade av henne. Sen så åkte jag hem och slängde i mig lite mat innan jag åkte bort till en familj som har ett gäng hästar. Tog mig sedan en tur på en grymt fin storhäst e Cathageno, 8 årigt sto. Nyss hemkommen och ser tyvärr ut som ett benrangel men hon va lycklig över att komma ut i skogen så ett par galoppsträckor stoppade inte henne. Fin polle <3

Nu ligger jag i sängen och undrar vad vi håller på med.. Kan inget säga än, men de kommer bli kul om de går vägen. Faktiskt inget med swagriders att göra ;) / Elof


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: