Veckan som gått...

Under denna swagiga vecka har det hänt mycket, både på gott och ont. Hjärtan har krossats och nya underbara personer har kommit in i livet. 
 
Nu när praktiken är slut inser man hur mycket skoluppgifter man skulle gjort direkt, istället för nu. Jag kommer träffa mina käraste bloggkollegor imorgon och jag kanske till och med fäller en tår eller två. Men nu ska jag lägga fullt fokus på mina 5 inlämningsuppgifter som ska vara klara imorgon...! Fuck my life, please? Plockar med mig min kära laptop imorgon så då kommer ju uppdateringen vara lite bättre (och så kan jag fortsätta med några inlämningsuppgifter som jag troligen inte hinner med...). 
 
Men lite mer snack om hur jag mår då? Men jag tror inte ni bryr er så jag fattar mig kort. Om man bortser från det jag skrev i förra stycket, så levererar livet nu! Spännande häst/ponny-erbjudande på gång och får jag dem så kan jag inget annat än att tacka och bocka!
 
Åter till plugget...
Postat av: Annika

SV: hihi, ja :D

2013-03-11, 14:46:10 - URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: