5 saker #1 hatar

Visst kan jag sitta här och skriva "Åh, jag hatar krig och den ökade växthuseffekten..." yada yada, jag tror ingen gillar det, så varför ens lägga energi på att skriva ett inlägg om det? host*provocerar*host
 
 
1. Jag hatar när folk inte kan sminka sig. Det är inte snyggt någonstans att se ut som ett spöke med svartmålade ögon.. Helt ärligt så förstår jag inte hur de tänker, snyggast är lite eyeliner och mascara!

 

2. Jag hatar när små ungar (00 och uppåt) försöker vara mognare än va dem egentligen är.. Det är bara skrattretande! Hahaha, finns inget roligare än att se deras kommentarer på "kändisars" Instagram, typ "Finns att nå 24/7 om du vill snacka <3333 ring 073*89***9, be strong-girl power". Ni fattar, jag hatar "mogna" ungar, men nattunderhållningen kan vara att kolla på Instagram-bilder...!

 

3. Jag hatar när livet bara flyter på perfekt på för vissa. Ja, jag är en sån person som vill se käppar i hjulet hos folk som det bara går bra för. Jag vill att dem ska tas ner på jorden och veta hur det är för oss som bara kämpar och som får smaka på grus dagligen, för att vi inte har ett perfekt liv. Och ni som försöker dölja era skavanker så att era liv ska verka perfekta?, tänk om för ni bara får oss andra att verka mindre värda.

 

4. Jag hatar när ryttare verkligen inte kan matcha. Jag vet att klädseln inte spelar någon som helst roll, för man kan vara duktig ändå, men en matchad ryttare är för mig en profsig ryttare. Det finns ingen fulare färg än grå, så fundera inte äns att matcha med den färgen. Nytt motto: matcha eller visa dig inte när du rider, tack!

 

5. Jag hatar när folk inte kan ta livet mer som en lek. You only live once, remember? Man behöver inte vara dödsseriös så fort man gör någonting som ska vara seriöst. Det blir vad man gör det till så varför inte skoja till det lite. Om jag ska fungera bra med personer så ska dem vara som Elof och Linnea! 

 
 
 
 

 

 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: