FCKING FREDAAAAAG

WOHO! Fredag idag ju :D lycklig som få!

är nu påväg hem, eller rättare sagt, jag väntar på tåget som ska ta mig hem. Har bara haft en lektion och det var att mocka 2 boxar + att stängsla en provisorisk sommarhage. Fast den provisoriska hagen består av världens mest noggrannaste stängsling... Vi har måttat med tumstock varenda en isolator, varenda mm tråd osv osv. Men jaja, det är snyggt iaf! ;)

I eftermiddag ska både Akleja och Prinsessan ridas :D förhoppningsvis ska Prinsessan va bra i hoven så hon kan ridas igen. Akleja ska gå ett dressyrpass i paddocken, om det inte är för varmt! Då tar vi en sväng ut istället.

Nu ska jag gå av tåget(som jag åker med i 8 minuter....) och hoppa på bussen! TREVLIG HELG!!! / swag#2


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: