Fredag & Impala

 
Fredag idag, och jag har inga större planer inplanerade. 
Men klockan 15.00 ska jag hoppträna Impala, den 4åringen som jag rider och utvecklar tillsammans med min tränare.
För er som inte vet så är Impala Mail som han heter en 4åring valack. Väluppfostrad kille som har stor kapacitet inom hoppning. Han har gjort fyra starter med mig, och vi har varit felfria genom alla starter. 
Nu väntar en sista start för honom innan han går på sommarvila. 29 Maj åker vi till Kungsbacka för att hoppa 90 & 1meter vad jag tror. 
Här är en film från senaste start vi gjorde. 
 
 
 
Annars  så hoppas jag att dagen bjuder på sol och varmt väder. Ikväll vill jag göra något kul och inte sitta hemma och dreggla som alla andra dagar. 
Ha en bra dag!

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: