Hej bloggen & förlåt

Hej på er våra trogna läsare!

Jag är himla ledsen för min frånvaro denna helg och början på veckan nu. Det var ju som sagt jour för mig och Linnea och då hinner man inte mycket mer än att va i stallet och slava hela dagarna, men när vi väl fick ett par minuter över så slängde vi oss på ett täcke på gräsmattan och chilla i det underbara vädret som va.

På söndagen var det tävlingsdebut för Akleja och mig. Det gick, trots viss del av kaos, rätt bra! Hon skötte sig bra, den lilla gula. Kul att se att hon kunde uppföra sig också ;) det blev LA hon gick och vi blev godkända, och fick oss precis ett SM kval i bagaget också, kul! :)

Prinsessan är tyvärr fortfarande halt, så jag är hemma idag från skolan. Så jag kan va med när dom kommer och kollar på henne. Hoppas vi slipper åka in med henne och rönta och skit.. Hoppas det sitter i hoven iaf. Dessa hästar.. Hon är iaf finaste hästen. Det är även kul att se hur himla bra hon mår nu. Så blank i pälsen och hon är super glad hela tiden
. Skönt!

Jag ska försöka få ordning på min bloggning nu, förhoppningsvis ska jag ha lite mer tid över nu igen. Vi höres av senare, puss Elof aka swagrider #2


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: