KAOS

Hej på eeer!
Som Jasmine precis förklarat så har vi fransyskor och finländare på skolan. Så himla kaos blir det ibland.. Dom förstår verkligen ingenting.. Jag förstår mer franska än dom förstår engelska..... Det blir ibland ett ganska stort problem, men som sagt, charader löser de ;) Lärarna från vår skola är också lika kaos som oss på att kommunicera, så det blir vääääldigt kul emellanåt! Måste filma imorrn och visa er :D det blir så himla roliga situationer ibland, haha. Men när dom är så kassa så känner ju tom jag mig grym på engelska. Jag förstår ju tom deras konstiga franska ibland, så tycker ju dom kunde vart lite bättre på engelskan.. Jaja, vi får ett par roliga stunder om dan iaf ;) så himla kul!


Kvällen har jag spenderat i stallet, världen bästa hovslagare fixade på ny sko till Prinsessan, hoppas hon inte blir blockhalt igen..... En timma tog de för honom, att få på en sko. Bäst är han, han lägger verkligen ner energi och tid på att de ska bli så bra som mögligt. För vilka hovslagare kommer 8 på kvällen och slår på 2 tappskor till klockan är över halv 10, jo Henrik!


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: