Kommande vecka

Swagrider #2s kommande vecka ser ut ungeför såhär, som de ser ut nu:
 
 
Måndag; Idag är vi lediga. Har fixat stallet och släppt ut hästarna nu på förmiddagen. Efter lunch blir de Tanum. Ikväll ska Akleja ridas, och Prinsessan ska få sin tappsko påslagen. Så förhoppningsvis kan jag kanske rida henne ikväll också.
 
 
Tisdag; Slutar skoaln vid 12, så förhoppnigsvis kommer jag hem tidigt och kan hinna rida ut  en långritt på båda hästarna.
 
 
Onsdag; Sista dagen i skolan för denna veckan. Älskade swag#3 ska med mig hem efter skolan. Vi ska ha grymt kul och hon ska även hjälpa mig rida mina sjärnor. Får väl se vad kvällen har att erbjuda.. ;)
 
 
Torsdag; Hästarna och stallet ska fixas som vanligt, Akleja behöver gå ett "genomkörarpass" i paddocken och Prinsessan behöver göra av med energi.
 
 
Fredag; Akleja ska gå dressyrträning för Camilla, ska bli grymt kul!. "Ny" tränare och Akleja känns urfin så de ska bli skoj :D Blir väl att hitta på något på kvällen också :)
 
 
Lördag; Kanske tävling, om inte annat kanske jag åker och kollar på den. Annars är de arbetsdag på klubben, så får väl slava lite där..
 
 
Söndag; Inget planerat än men kanske en tur till ridhuset och löshoppa hästarna, får se.
 
 
 
Postat av: Cassandra Edsberger

Hej, vill du få chansen och bli veckans blogg med massa nya läsare?
Skriver ett inlägg om vinnarens blogg!
Kram!

2013-05-06, 11:53:45 - URL: http://www.cassandraedsberger.horseworld.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: