LANDSKAMP

Jag kom ju på att vi har glömt att berätta att vi hade landskamp (eller landskapskamp som Jasmine så fint skrev...) i skolan förra veckan! Sverige, Finland och Frankrike va med i vår skolkamp ;) jag fick äran (läs; pressen) att representera Sverige i körningen. Det va en kombinerad tävling hoppning-körning och så slogs alla resultat ihop! Det slutade iaf med att vi vann! :D jag och Bernie kom även 2:a, ynka 2 sek från vinst...


Efter tävlingen hade vi grillkväll och prisutdelning. Hör och häpna fick jag och mina swag brudar åka med i 4 spannet som inledde prisutdelningen. Dessutom var de jag som fick äran att köra vårt underbart söta spann! Helt sjukt kul ska ni veta, men svårt. Det var iaf GRYMT!


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: