Längesedan sist...

 
Yolo!
Nu var det allt ett tag sedan jag bloggade och har haft lite dåligt samvete över det.. Vill ni ha en bra bortförklarig? Fast det blir typ 2 st... 
 
Bortförklaring 1: Jag har typ viljat spy och sen spy lite till varje gång jag såg våran gamla design.. Varför bytte vi inte då?
 
Borföklaring 2: Jo, om jag byter design så ska allt bytas ut. Men nu var det ju så att mina einstein till kollegor inte ville vara i stallet samtidigt (en av dem var "sjuk" host*grancanaria*host och den andra var ju sjuk stup i kvarten).. Och när dem väl kunde vara i skolan samtidig så var det ingen stall dag. Så min största anledning till min bristande bloggning är mina kollegors konstiga ideer om att inte dyka upp i skolan...!
 
Men nu får jag nog se till att antingen blogga eller skaffa mer bortförklaringar.. Dock är jag inte hemma imorgon för jag ska vara hästskötare!
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: