Löööööööööööööööööööööööööördag

 
Haha jag höll på att skriva godmorgon bloggen.. De börkar bli en standard..
Men godkväll menar jag.
Har haft en väldigt händelserik dag här hemma.
 
Började vid halv tio då jag och pappa tog brum brum bilen och handlade lite och åkte runt lite här och var. Sedan hade vi besök hemma vid 13.00 av mäklaren och tre personer till, någon som kan gissa vad vi nu hittat på?
Sedan  åkte jag och pappa på bilträff och käkade langos. 
Nu inväntar jag tills jag ska åka till tåget där jag möter upp min Elof. Slutdestinationen är Skee där vi hamnar hos en kompis med flera kompisar på en liten hemmafest. Mysigt ♥
 
Dålig uppdatering från min sida, jag vet. Men jag och Elof bjuder nog på bilder sen!
Godkväll från mig
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: