Nya vecka för swagriders

 
Ny vecka, och roliga saker väntar.
Jag och Elof går på jouren på Fredag eftermiddag, men vi grinar inte för de. Vi jobbar som bäst ihop så även om det kommer vara tungt att sköta om 17 hästar så vet jag att vi kommer fixa det, så galna som vi är.
 
Så förutom att det är jourhelg till helgen så kommer vi inte ha vanliga lektioner någon dag alls, då det är utbytesstudenter från frankrike och finland på skolan så ska vi vara i stallet hela veckan, bra segt..
Låter som jag kommer vara levande död nästa måndag när jag och Amanda kommer vakna upp i ett rum på skolan och vi båda inser att vi är lediga, men måste upp och fixa för hästarna...
JAJA SLUTA KLAGA NU LINNEA!
 
Detta blir en bra vecka, i know that
Hejsan hoppsan!
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: