Planat onsdagskvällen

 
Denna dagen har gått väldigt bra hittils. 
Skolan gick snabbt och smidigt med lite körning på förmiddagen där jag fick köra fyrspann för första gången, gick strålande.
Idrotten var jag inte med på pga jag haft huvudvärk i tre dagar och min energi var kass.
Nu känner jag mig dock bättre!
 
Ikväll klockan 18.00 ska jag på möte till mitt sommarjobb där vi skall få information och lite annat.
Därefter blir det hemmåt för en löparrunda med min barndomskompis, riktigt taggad så det känns super!
 
saknar dig..
 
 
Hot Shot kollades upp av en veterinär idag, dock så vet jag forfarande inte vad problemet är eftersom jag inte pratat med hennes ägare ännu som tog emot veterinären..
Min lilla sessis <3
 
Vi hörs sen

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: