sanningen..

.. medans Linnea & jag sitter klara för att starta första lektionen, har precis Jasmine åkt hemifrån..
 
...medans jag är går på bussen på morgonen, är linnea i skolan sen länge...
 
... medans Jasmine har hunnit hem och ridit sina 2 hästar och fixat klart för resten 17 st så har inte jag ens kommit mig hem från skolan..
 
... medans Jasmine har fått laddat sin mobil 4 ggr pga att den dör hela tiden, så har fortfarande Linnea 93% kvar...
 
...medans Mattis har skickat Jasmine 3 ggr till sjukhuset på en vecka, så har jag och Linnea försökt förklarat för Jasmine  hur d*m i  huvudet och farlig han är, men Jasmine är fortfarande lika bestämd om att han inte alls är de...
 
...medans Jasmine bara väljer och vrakar ur MHs nya kollektion, sitter jag och lappar ihop ett gammalt jw täcke...
 
 
...medans Linnea kollar hastnet annonser efter ny häst, sitter jag och Jasmine  och tragglar på våra gamla ök...
 
 
...medans Jasmine sitter och surar över att bara få A på matteprovet, då hon faktiskt kunde fått A+, så sitter jag och är överlycklig för att ha fått E...
 
 
DET ÄR SÅ VI ÄR!

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: