Skolmästerskapet -13

Jag var som sagt med på Skolmästerskapet i skolan, det innebär en cup som går i 3 omgångar, dressyr, hoppning & körning. För ett par veckor sedan var dressyren, då hade jag med mig min älskade Prinsessa som va grymt pigg och hann inte rida fram, vilket resulterade till en 3:e plats (tror jag). Igår gick först hoppningen, hoppade en av skolans ponnyer, tjock och runt liten arab ;) men de gick allt bra, vi tragglade oss runt med en ok ritt på 4 fel! Efter hoppningen var de dags för körningen. Hade då med oss våran äldsta fjording, vid namn Ruudsletta's Linnea. De va första tävlingen för oss och de gick så himla bra!!! Hon va galen som vanligt, men de åkte bara ner 2 bollar :D Team Linnea (bestod även av swagrider #3!) va grymt nöjd och de avslutades med en 4e placering tror jag. Av dessa ändå helt okej resultat så lyckades jag klämma mig till den totala 3dje platsen :) skoj!


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: