Tankar...

Jag har funderat mycket fram och tillbaka på sista tiden om min och Mattis framtid tillsammans och vad vi har för mål.. I nuläget så rider jag bara dressyrtävlingen nästa helg, men sen tackar jag och Mattis för oss på den sortens bana (om inget under händer). Jag känner att mitt tålamod med han där tog slut för på tok för längesedan, och vi bara bråkar så fort jag bara tänker dressyr. Däremot i hoppningen så flyter det verkligen på nu, även fast jag varje sekund ser döden framför mig!
 
Då var ju frågan: ny häst eller ny inriktning? Trots att jag är galet hopprädd när det passerar 90cm, så kommer jag försöka för hans skull. Men om jag inte pallar det, så vet jag att jag har några tjejer där ute som verkligen tycker om han och skulle vilja satsa på honom. 
 
Så nu ska jag försöka leta upp lite 90cm tävlingar (ev. clear rounder) och sadla om till hoppryttare med stöd från mina kollegor. Får se hur detta slutar...
 
Har inte någon bra hand över hindren.. men jobbar på det! 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: