Tisdag Sjunde Maj Tvåtusentretton

 
God eftermiddag alla swagriders!
 
Skolan för idag är över för oss alla tre, och jag har näst intill precis kommit hem. 
Solen gasar på som tusan idag, hur härligt är inte det? 
I alla fall så har förmiddagen varit riktigt bra. Två lektioner som bestått utav mycket skratt och babbel med mina två bästa brudar. 
 
 
Klockan 14.00 startar jag mopeden och åker mot Tanumshede för att hämta en kompis som inte kunde komma hem från bussen. Så snäll jag är som ställer upp! Får se om jag stannar kvar en liten stund hos henne eller om jag åker direkt hem.
Jag har inga planer sen för ikväll förutom att packa saker då jag ska åka med Elof hem i morgon!
 
Ha en trevlig  daaaaaag !! 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: