Tisdagen den 7 Maj

 
Hej hopp!
 
Sitter hemma och gör ingenting, hur skönt som helst. Började skoaln 08.30 som vanligt med matte, med Tant Eva (världens bästa mattelärare!!) Vi övade  inför NP proven (läs lyssna på musik och kolla filmer..) som vi har imorrn. Efter fikat så hade vi Hästens biologi med Anna, även de va ganska chill. Som tur va kunde Anna köra mig till Håby så jag hann med 12 bussen så va hemma vid halv 1, lyx!
 
Gav både mig och hästarna mat när jag kom hem, och nu har jag även hunnit med att ligga ute i solen och päst, som Linnea skulle sagt..  Nu kollar jag lite på tv och ska vid 4 ner till stallet igen och ge hästarna em mat. Ikväll ska även Prinsessan och Akleja ridas, Akleja ska gå dressyr och Prinsessan får gå ut i skogen och klättra och springa av sig lite energi :)
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: