Vilken magisk känsla

 
Söndag och jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat något vidare bra idag. 
Som ni vet var jag och Amanda på fest igår hos bästa Jonte och vi lärde känna flera stycken killar, härligt gäng ♥
Vi fick cirka 3 timmars sömn inatt, så sov jag även när jag kom hem idag, så samanlagt har jag sovit 5 timmar, men jag ska inte klaga!!

 
Jag har även varit och ridit underbara Hot Shot idag. Gramanen flög på som vanligt och jag säger bara att idag kände jag vilken magisk dressyrstjärna hon var. Allt satt perfekt. Alla hundra övergångar jag gjorde i början gjorde henne extremt lyhörd och avslappnad. Galoppen var hela tiden samlad och jag hade ingenting i handen. Jag kände verkligen hur jag satt i sadeln och hur jag höll mina händer.
Ja jag kan bara fortsätta, idag var hon så perfekt, hon dansade genom paddocken idag.
 
 
Ha en bra kväll

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: